15 days to go!

Nu är jag lite guld rikare och känner mig nöjd med dagen.
Den började sent, närmare bestämt 09.30 .. jag va vaken vid 8 men eftersom Emilia sov så passade jag på att göra det. Åt lunch och sen kom mamma och hämtade oss och vi for in till city. Gick på stan läääng, köpte klocka, örhängen och en underbar guldring med 5 hjärtan som är diamanter i. Den va inte billig men så fin och så jag. Tack älskling för att du låter mig glittra.

Sen fick jag ett par mys mjuk pirat byx liknande byxor och en bh av mamma, även en svart tunika. Tack kära mamma =)
sen blev de H&M och ett plagg till min bebis, även hudcreme, ögonskugga, nagellack och lite sådant =)
Ikväll ska jag ha lite manikyr och pedikyr och ansiktsmask och hela baletten och självklart se mitt andra avenyn jag har längtat efter i en hel vecka.

Dagen avslutades på maxi och sedan middag på great eastern. Vilken kanon dag!
Lite bilder..

sötnos

gott me mcflurry =)

köra bil på maxi

skål på great eastern

grejer

ring, dålig bild men =)

hörs imorrn!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha ja bilden på ringen var riktigt dålig, får väl kanske se den lajv snart istället =)

2009-03-31 @ 20:46:31
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Linda

Hehe, vilken shoppingdag! ;) Vad söt med liten toffs på Emilia :) Synd ringen är på fel hand :P

2009-03-31 @ 22:34:46
URL: http://lindahllinda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0