16 days to go!

Idag klev jag upp vid 8 tiden och var hur trött som helst. Va visst vaken lite väl länge igår, men jag va ju pigg efter min sovmorgon ;) Lämnade Emilia på dagis kl 9, sen lite frukost och sedan vännäs och bm. Där var allt bra, var en barnmorske student där som var jätte gullig. Hon kommer bli en bra barnmorska. Jag fick en ny tid den 14e april, Bm sa att vi ser ju om vi ses. ahh spännande, hoppas bebis har kommit då. Det är alltså en dag före beräknat datum. Emilia föddes en dag innan. Men denna bebis kan ju välja att stanna i ytterligare 2 veckor, onej de känns alldeles för långt bort. Så vi hoppas på snart.
Efter bm vart de lite mat shopping, eller inte så lite ganska mycket faktiskt. Mat är dyrt. Sen hem igen, Richard kom förbi och åt lunch, han är rolig. Sen promenerade jag ner på dagis och jag kände lycka, solen sken och det var varmt. Typ tills jag kom ut från dagis och det börja blåsa svinkallt. Farmor ringde då och bjöd på köttsoppa, så vi gick dit och fick oss lite mat =) sen hem för att baka en kladdkaka som jag & mamma har ätit framför familjen annorlunda. Är trött så jag ska nog sussa snart.

Imorrn blir det CITY!! Änteligen ska jag få handla de sista jag behöver och köpa massa smycken till mig själv (presentkort) Det brukar jag aldrig göra, handla smycken alltså, så de ska bli roligt. Det blir jag, Emilia och mamma som far. Måste nästan köpa något att ha på mig på begravningen också men eftersom pengarna försvann lika snabbt som dom kom in på konot så får jag försöka hitta något till ett bra pris.

Jahapp, ska greja lite nu innan sova.. såg lite av ballar av stål, vilket sjukt program alltså haha!
Gonatt!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja nu är det ju värsta nedräkning här ju, det har jag missat, jag gissar (måste ju ändra mig eftersom Mars tar slut idag) att du inte kommer få skriva 6 dagar kvar men kanske 7, om du inte är upptagen den dagen =)

2009-03-31 @ 16:53:12
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0