17 days to go

Det är slö söndag idag, att vara på 60-års kalas med kanonkula i värmen är rätt jobbigt =P jag var iaf helt slut och slocknade rätt fort igår. Jättegod mat och tårta var det. Hade ont i magen också, orkade knappt lyfta Emilia. Men idag känns det bättre efter en lång sovmorgon. Den kändes ju extra lång eftersom man ställde fram klockan - sommartid! härligt!

Annars då? Jag känner mig ganska folkskygg och håller mig hemma, inomhus. Jag är inte social och det är tråkigt. Jag vill be om ursäkt till mina vänner, det är inte er det är fel på utan jag har de största problemet själv. Jag känner mig som deppad. Vet inte varför men. Jag som annars brukar få damp och om inte annat tokstäda om jag inte har annat för mig går istället runt som en sur zombie och tar de piano helt enkelt. Men det känns rätt tungt nu på slutet, nu få bebis komma tycker jag. Men nu äre nedräkning, 17 dagar kvar till bf.
Imorrn ska jag till bm och sen passa på att handla i vännäs. Annars är veckan väldigt oplanerad. Känns skönnt.

finaste prinsessan

en trött prins

3 år sedan denna bild togs..

Laugh more, love more.
/E

Kommentarer
Postat av: Svägerska!

När hade ni eran 3års dag? =)

2009-03-29 @ 23:39:33
URL: http://lilgryn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0