Fika&Surr

Vaknade upp som en surkärring, yes, kände direkt att denna dag kommer suga. Men sen fick jag mess av Linda som bjöd på fika. Tänk va lite surr me tjejer och fika kan göra mig på bra humör =D lite egen tid och även högsta volymen me bra låtar i bilen. Kom hem som en ny och glad Emma. Känns bra nu, har lite huvudvärk av någon anledning. Ikväll ska jag se en bra film, igår såg jag en kass. En svensk thriller med Samuel Fröler och va hon nu heter- Ögat hette filmen, haha.
Middag? ingen aning.
Imorrn är det måndag och på något vis känns de bra med ny vecka. Nya tag.

Har nu tänkt och jag kommer inte klippa av mig håret, ska bara färga det själv och sen låta de växa och bli lååångt, kommer bli najs =)

haha kanske ska lägga ut en bild på mig själv, ohnej just de jag ser ju likadan ut på alla bilder,hahaha
hujj

Kommentarer
Postat av: Lina

Det blir nog asbra! Du hade ju nån som toppade håret gratis också.. en sån vill jag också ha =D

2009-03-08 @ 17:32:13
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Linda

Du är snygg!

2009-03-09 @ 09:29:46
URL: http://lindahllinda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0