Förkylningen..

.. Kom över en natt och jag känner mig rätt överkörd. Men har sovit på soffan nu en timme, de va skönt. Jag tror på att vila.
Annars då? Idag har hänt nada, eller jo Johanna & Mårten va dock förbi en sväng. Det var trevligt.
Raspeballerna vart kanon goda =) känns bättre att säga palt. Känns fränt att det går så snabbt och även jag lyckas.
Sen var det me&i träff i gräsmyr hos Lina. Jätte trevligt och gott fika. Tyckte de va typiskt att jag kände av min onda hals så jag inte kunde njuta på samma sät =P har inte skrattat så mycke på länge och bilfärden hem va crazy kul. Köpte inget trots jättefin kläder men man är ju inte den rikaste så att säga.

Idag har barnbidraget kommit vilket betyder yes, jag kan handla mat. Tror jag ska göra köttfärspaj till middag, ska snart ne på byn och hannel. Kvällen ska jag spendera i soffan framför rallybrudar som Linda så snällt skulle komma förbi med =)
Imorrn äre saturday och thai mat samt föreningsmöte. På söndag är det kalas på leos lekland, Elias blir 4 år, stora grabben.. tyckte de va nyss han fyllde 2 och Emilia va en liten bebis på bara en månad typ.
Frågan är hur jag ska orka springa runt på leos med Emilia så tjock som jag är? =P iaf nu äre v. 37

trevlig fredag!!

Kommentarer
Postat av: Svägerska!

Vad kul egentligen att få ha barnkalas där..=)

Det är ju som barnens paradis..=) dom är ju alldeles färdiga när dom kommer därifrån! :P hihi!=)

2009-03-20 @ 15:10:48
URL: http://lilgryn.blogg.se/
Postat av: Lina

Kul att du kunde komma. Ska klippa bort dig när jag lägger upp bild haha, den andra bilden var alla så frånvarande på =P



Krya på dig!!

2009-03-20 @ 20:20:11
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0