fredag kväll

Jo men de blev city tillslut =P köpte dop present till Kevin, sen spotlights på elkedjan till köket. Blev även en sväng på H&M och handla lite hårgrejer till mig själv. Alltid skoj me presentkort. Har ett på guldfynd också, men ska fara själv någon dag och bara gå runt i lugn och ro =) sen vart de sen middag på McDonald's.
Mamma ringde då vi va på väg hem, morfar hade blivit sämre så vi for och hälsa på han en sväng. Vilket ställe, verkligen jättefint. Emilia va ju rätt trött och rastlös så hon sprang mest bara runt men hann ju vara en stund iaf. Kändes bra.
Nu är jag hel knäckt. Ska fixa me lite grejer sen lägga mig och sova. Imorrn blir de dop och city igen. Trevligt! Synd bara att ja inte vet va ja ska ha på mig ;O är för tjock för de mesta nu.
Lite fika också såklart... ;)
gonatt!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Kul med dop, hoppas du hittar något kul att ha på dig.. brukar ta ett tag att bli nöjd nu tycker jag =P

2009-03-14 @ 00:18:37
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0