friday eyy

Idag är det fredag. Vad har vi gjort? noll och ingenting, typ. Hade planer på att åka in till stan, det har jag alltid men vi sket i det. Jahapp så äre så blire. Sen ha vi sett tv, vilat, eller just de.. jag och Emilia drog ne på byn och inhandlade nya stövlar och mockasiner till henne. Stövlarna va så fina - Rosa med pirater på =)




Emilia va nöjd =D

sen bjöd vi Robin & Sofia på tacos till middag. Trevligt med besök =) har sett lite tv och helt plöstsligt ringer brorsan och säger jag ska se på 3an och såg då att en från bjur va med i singing bee hihi de va lite kul synd att han åkte ur direkt.
Imorrn är det ev grillning eller prom på planeringen sen blir det nog 60-års kalas. Trevligt.
Jag känner mig såå tjock nu, jobbigt. P-a är här och han sa "helseket vilken mage du ha nu" hahaha yes de ha jag,  19 days to go, less or more.
Nu ska jag lägga mig och softa i soffan en stund innan jag ska sussa.
Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag tänkte faktiskt säga att han skulle va med tidigare i veckan men minnet du vet haha.. tur du har andra som minns! =)

2009-03-28 @ 09:58:44
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0