Härlig är jorden

Jahapp så vad har jag gjort idag? Jag har inte gjort mycket alls, gick omkring här hemma och lyssnade på musik, städade toan och lite sånt. strax innan kl 14 travade jag ner på dagis på ishalka och ojämnheter.. eftersom det är våffeldagen idag så bjöd farmor oss på våfflor, mums va gött. Mamma ha färga mitt hår ikväll =D så nu sitter jag och väntar på att det ska torka så jag får se det färdiga resultatet. Vill såklart platta de också men får se om de pallas. Äger ingen hårtork och mitt hår torkar inte på en timma direkt, nej de kan lika gärna va blött imorrn bitti. Jag har oerhört tjockt hår. Iaf blev de mörkbrunt för er som undrar.
Fick ju en snille blixt för ett år sen typ att jag skulle bli ljusare.. vart ju pannkaka av alltihop eftersom jag ska verkligen vara brunett. Färgade ju över ganska snabbt men jag har haft en ful utväxt hur länge som helst och håret ha typ vare brun orange typ. Men nu är de nog hel brunt och fint =) Jag har som aldrig gillat mitt hår men jag börjar göra det, det ska nog vara långt för att va snyggast.

Jag har inga pengar på telen och det är såå störande. Massa folk som vill messa me jag ju haha. På fredag kan jag fylla på igen. Håret ser jättemörkt ut, imorrn få ni bild på det.. jag ser så trött och blek ut nu =P
här kan ni få från min blondie period haha



mörkt igen..

underbara lockar


längre och inte lika mörkt

nu innan jag färga

sååå blond kanske inte va den bästa men nu ha jag iaf prövat.
Nu ska jag lägga mig, har ont i kroppen och trött i knoppen.
sov gott!

Kommentarer
Postat av: Lina

Men kul, nu kommer jag ha "härlig är jorden" på hjärnan resten av kvällen!

2009-03-26 @ 17:59:04
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0