Ja vill ba grin!!!

Jag är dundermega förkyld, och jag har ont i varenda muskel i kroppen. Jag och Emilia har badat.. yes jag kände mig som en flodhäst. Förkylningen har nått kulmen och jag hoppas att jag mår bättre imorrn. Hur ska man palla med dagen annars.. jag vill ba grina och va förbannad.
Nu får bebis komma tycker jag, jag är beredd nu.. så j'vla beredd man kan bli! Men den kan ju vänta sisådär en vecka iaf så jag orkar , för inte skulle jag palla ett maraton lopp med denna förkylning, nej inte ens ett varv runt huse. Så nu vet du bebis. Mamma längtar iaf efter dig. Jag kan inte ha några kläder längre och det trycker mot revbena- det är skönt att klaga. Finns dom som ha de värre så jag ska sluta nu. Tack för du lyssna bloggen. Nu ska jag dra täcke över huve och somna! Adjöken

Kommentarer
Postat av: Lina

Har ni badkar? det har jag missat =P



Hoppas du kryar på dig under natten.. och att bebis vill komma lite tidigare än beräknat, är ju inge kul om du ska gå och känna så här i flera veckor till!

2009-03-20 @ 23:11:48
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Mia

haha okej :)

2009-03-20 @ 23:15:36
URL: http://miabeccau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0