kväll

Gokväll!! Nu har jag kikat på AA, fick även besök av Linda.. trevligt =) nu äre en hel vecka tills nästa avsnitt, vart ju spännande i detta. Har även gjort köttfärsås till min arbetande man så han har matlåda imorrn. Vad gör man inte för dem man älskar.
Pappa kika förbi en sväng i em också, trevligt. Pannkaka med vanlijglass och hallon var en hit! Det tyckte även Emilia som åt flera portioner =)




Oj, klockan är redan över 23. Dags att sova, blir att kliva upp tidigt imorrn. Imorrn äre dagisdag och jag tror jag ska ha vil dag eller något.

Det är trångt i magen och jag är inte det minsta nervös för förlossningen längre, häftigt hur kroppen gör sig beredd på vad som komma skall. Jag känner att nu kan min bebis få komma när den vill.
Nu ska jag sussa.
Gonatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0