Leeedig!! =D

Har ikväll jobbat mitt sista arbetspass för 2009. Kändes en aning vemodigt samtidigt som en lättnads suck drogs då jag stämplade ut mig kl 21.33 ikväll. Har haft så ont i kroppen de sista veckorna då jag jobbat.
Blödig som jag är så tårades mina ögon då tanterna och farbröderna tackade mig för denna tid, kramade min hand och önskade mig lycka till. Fick också höra att jag vart så snäll och gullig och det värmde =D Jag platsar nog väldigt bra där jag jobbar. Jag sa visst något positivt om mig själv, wow! Det är inte varje dag.

Nu har ett inre lugn intagit min kropp och jag ska nu duscha för att sedan lägga mig och vila mina värkande ben och fötter.
Tvättmaskinen är installerad och jag har kört igång första tvätten.

Jag känner kärlek!

Kommentarer
Postat av: Svägerska!

Men du! körde ni den tom en gång först? eller körde du med kläder i på direkten?

2009-03-02 @ 00:38:26
URL: http://lilgryn.blogg.se/
Postat av: Lina

Låter super Emma, välkommen till ledigheten!



Ah har ni köpt en ny tvättmaskin? kul =)

2009-03-02 @ 09:32:30
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0