Leos

Vart precis som jag föreställt mig, roligt och jobbigt nanting för min otränade, tjocka, höggravida kropp. Emilia hade spring i benen och ville va överallt såklart, jag hade fullt sjå att hänga med i svängarna.
Minus va att föräldrarna inte fick fika, men de va roligare för barnen, jag åt ändå lite glass med Emilia, man få ju inte va dum =P vi stannade till halv 4 ungefär efter 1,5 timme va jag nöjd, Emilia också som egentligen inte gjorde alltför mycke motstånd till att fara hem, men hon fick ju godis. Hoppas inte tandläkarn läser detta haha.
Svängde förbi Ica vännäs för att köpa blöjor, dom är visst billigast i västerbotten (tips)
hem och åt lite pizza. Nu ska jag ta tag i diverse här hemma. Imorrn äre måndag, ny vecka, härligt!!
Bilder kommer senare.
adios!!

Kommentarer
Postat av: annah

Konsum i Vännäs e billigast.

Där kostar ett paket 94kr och på Ica tror jag de kostar 99, inte så stor skillnad men ändå... jag köper alltid på konsum :)



2009-03-23 @ 10:41:31
URL: http://nybylivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0