Lördag

Idag var det dop, jättefint var det. Spelade en sådan fin låt i början, inte ett öga var torrt.
Fick god smörgåstårta också och sällskapet var väldigt trevligt. Jag och st pratade om old memories då jag hällde cider i hennes hår för att hon sa sin åsikt ang en pojke jag var förtjust i. Samt hur jag brukade putta henne då jag vart sur. Åhh vi har verkligen blivit stora på riktigt nu. Men minnena finns alltid kvar.
Efter dopet for jag och Emilia och hälsa på min morfar, som var mycke piggare idag vilket var roligt =) sen åkte brorsan med hem till bjur så vi fick skratta hela vägen hem. Han va mest åkrädd och tyckte jag hade dålig musik som vanligt, hitta lite bloodhound gang och hade lite allsång. Vi har så roligt brorsan och jag, träffas alldeles för sällan.
Sen blev det middag hos svärfars, gött. Va så trött efter stads resan så vi stannade inte så länge.

Hade gentligen tänkt fara och umgås me Malin & Linda men jag kände att orken va som bortblåst och jag kanske inte skulle vara så social så jag har hjälpt till lite i köket och sett melodifestivalen och jag älskar vinnarlåten =D
näee nu lite pics, sen sängen.
Börjar med en magbild, nu v. 36

fick låna en klänning av malin =)


Familjen Hennström/Vennberg + faddrar Sandra och nån :P

Fina familjen =)

snygg sandra & kevin =)

Emilia ville mest åka wiiieee =D

St, Malin, Emilia & Nicole

jag & min prinsessa =D

Höres imaran!!
Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad fin du var i klänningen! Magen verkar växa på bara bra =)

2009-03-15 @ 10:55:40
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0