Måndag

Dagen ha vart... soft? Ja det har den. Mikael va här en stund på förmiddagen, annars har jag typ städat. Håller med Annah om att de är drygt nu när solen skiner in och man ser varenda dammkorn. Ja, jag har lite städmani. Hämta Emilia på dagis kl 14 sen for vi förbi mamma som va i morfars lägenhet. Sen bjöd mamma på middag mums, har ätit hur mycke som helst känns de som. Tog en power nap, fikade och hade de bra.. farmor var också där, trevligt =)
Nu har jag sett familjen annorlunda och spårlöst, är så häftigt att folk väljer att leta upp sina rötter.. jag skulle tycka de va hur fränt som helst om min kära sambo skulle tycka de va lika fränt som jag. Men jag antar att det inte är lika viktigt för alla, men ändå.. Emilia kanske också är intresserad hon är ju ändå halv lankes. Skulle va kul att besöka landet, fast det är visst oroligt där. Näe nu ska ni få lite bilder från Elias kalas sen ska jag sova, jag är såå trött. Imorrn blire mama träff =D

Alla i väntan på glass





min vackra dotter


sötast

gonatt alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0