monday

Idag skulle jag kunna skriva en novell, men jag gör inte det. Mascaran som jag lyxade på med är borta för längesen. Iaf så är min bebis nu fixerad. Alltså snart ready att komma ut till mig =) Emilia fixerade sig i v.37 och kom ut 2 veckor senare. Tänk om denna bebis kommer om 2 veckor, hello de är nära. Bm fråga mig om jag var redo att föda, om jag skulle kunna fara in ikväll och nej minsann jag är inte redo. Jag fick lite broschyrer, sen skrev vi hop en sammanfattnig av min gravidet och hur jag vill ha de på förlossningen. Som vanligt är jag miss vet inte, men jag sa ju att jag är rädd för sprutor och kommer inte vilja ha epidural och sen finns de lix ingen som hjälper så jag kör väl på lustgasen. Alla värden toppen bra också. Jag kan inte skylla min trötthet på dåliga värden och så.. nej de är minsann bara för lite sömn här.

Jag är så sjukt hungrig hela tiden, är jobbigt att jag känner mig omättlig. Det är värsta vår vädret ute och visst är det härligt, men ändå så kom jag på mig själv att gå och svära över att det är så blött. Jag får ju ge mig alltså.. ! Träffade en farbror som styrde sparken på asfalten typ, han trodde de sista sparkföret far idag, han skulle nog införskaffa sig en vagn han med. Emilia sov inte på dagis idag så hon somna i vagn på vägen hem. Ska snart väcka henne, hon lär inte va på bra humör.
Som tur är redan middagen klar, bara att värma. Jag hade köpt 2 kexchoklad men dom är spårlöst borta, M har säkert gömt dom för mig =P
Ikväll ska jag äta gött och bara ta de lugnt. så sliten.. Emilia vakna kl 5 igårmorse och jag somnade inte förren kl 01.30 i natt. tidig kväll ohjaa.

ja men de här vart ju en halv novell kanske..
ha de!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jaa hoppas bebis kommer om två veckor nu då! =) Då kanske du inte ens behöver nästa bmtid =P



Mmmm kexchoklad... mmmm.

2009-03-16 @ 20:20:51
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Svägerska!

Hur vet du att Epiduralen inte hjälper när du inte har provat? :P..

var det så du menade eller läste jag fel? :) hehe!

2009-03-17 @ 09:32:39
URL: http://lilgryn.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha! jaha! :P okeej!.. va gör ni ikv då?=)

2009-03-17 @ 18:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0