no sleep

Jag har sovit kasst i natt, och det beror på alla piss pauser, halsbränna och smärta. Känner mig lite grinig. När jag väntade Emilia sov jag som en stock. Inte denna gång, Emilia sov också oroligt i natt, vakna flera ggr och var ledsen. Då blev jag påmind om mina kommande nätter. Man har verkligen blivit bekväm =P Från att Emilia var lite drygt 1 år har hon sovit hela natten och utan att tjuras innan sängående, visst har hon haft vissa perioder, men överlag så att säga.
Känner mig opepp på fixa nå mat, men jag är så illa tvungen. Snart kommer mamma och då Emilia sover ska vi börja måla. Det blir fett najs.
Ni får väl bilder senare.
God morgon!

Kommentarer
Postat av: Erik

It's rather nice to be back ty. So, does the board of vancancy got any meetings scheduled 4 this week? =P

2009-03-05 @ 12:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0