Prom, kalas och letande av filten

Jaa, dom tre orden beskriver min dag rätt bra. Jag har i stort sett bara tryckt kakor och tårta idag. Inte så mycket mat. Sedan gick jag prom med Linda & W, när vi gått hela rundan upptäckte jag att Emilia tappat sin snutte filt, så då var de bara att traska nästan en hel runda till, jag var inte så förtjust eftersom mina ben och kropp värkte nog av en runda. Filten låg iaf här uppe så runda nr två var rätt onödig men vad gör man inte? Emilia sover jämt med filten.
Sedan blev de kalas hos Erika, åt underbart god smörgåstårta samt massa kakor. För er som inte vet så bor vi grannar, i hus som ser likadana ut, iaf så mätade vi de rum som är "datarum" för vi upplevde att deras var större, och mycket riktigt, deras var 30 cm bredare, medans vårt varadagsrum är 30 cm bredare än deras. Lite skumt.

Nu ska jag fortsätta maskera hallen klart för imorrn blir det måla måla måla =D har lust att åka in till city och köpa ny hallmatta samt lite grejs men man är ju så rik, not.
guu va de ä skönnt å va ledig!! =)
hanä!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hahaha ja men jag sa ju att Elias rum kändes större än ert datarum.. =P



Jamen du det var väl bra med två rundor när du bara tryckt gottis idag =D

2009-03-04 @ 22:19:04
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0