saturday ey

Så trött, som vanligt. Min ork är bortblåst, ändå tar jag det faktiskt lugnt ni som kanske tvivlar en aning på det. Men faktiskt har jag mest legat i soffan i em-kväll. Jag och Emilia for ne på nian efter middagen och handlade lördagsgodis. Sen blev de lite disney och nu har lill gumman lagt sig. Jag sitter och ska vinna bebis pyjamas på tradera =D älskling är så duktig här hemma. Köket kommer bli så fint.
Jag ska hänga en tvätt, messa lite me mina friends och sen ba ligg och ha de bra i bäddn, äta lite gotta, dricka lite cola.. mums.
btw, nu tror jag vi har bestämt namn för både tjej och kille, andra namn och hela kittet. Nu återstår de att se om vi tycker namnet passar på den som kommer ut =)
gokväll!!





mysgos bebis emilia =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0