sunny sunday

Igår gick jag och brorsan ne på byn, träffa Elin & Johnny.. vi köpte fika och for till morfars lägenhet för att fika me de andra. Sen kl 15.00 va de föreningsmöte. Efter det thai middag hos grannen och sen slog jag igen ögonen kl 22.00 och vaknade kl 8.30 imorse. Jag känner mig rätt utvilad men inte pigg.. förkylningen sitter kvar men känns bättre. Denna helg ha bestått av mycke sömn och mycke snor papper. Ska snart äta lite tror jag, sen till Emilias förtjusning blir det klänning idag, och sen kalas på leos, blir nog skoj =)
trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja jag har också en sån bandeau bikini men jag tror jag kan fortfarande ha min i sommar för jag kommer inte få stooora rattar med mjölk :P

2009-03-22 @ 13:19:19
URL: http://fjuff.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0