Thank you samarin

Jag har ingen halsbränna längre och jag undrar varför tjurskalligheten ska ta över jämt, jag har alltså tjurats med att inte ta något mot mina besvär, löjlig ohyes, jag kanske kan tänka om även när det gäller bedövning vid förlossningen, jag kanske kan ta någon bedövning istället för att tjuras och ha skitont. Ja det blir spännande att se.
Jag är så trött så trött, har strykit gardiner och hängt upp nya i tv rummet, inte helt nöjd för ena panel va lite sne och vinn, billig jotex =P Putsade också rums fönsterna, lär ju ha blive bra i mörkret haha Sen har även en del av mina blommor satts om ikväll, har bara några kvar nu. Härligt! Jag börjar kunna bocka av en hel del grejer som jag har haft på min göra lista i mars. Ska försöka få med mig mamma till city en snabbis imorrn. Vill fara på rusta och inhandla nya mattor samt på babyproffsen och hämta ut baby box och köpa ny skötdyna. Vi ser om de blir imorrn, kanske kan man softa en dag också.
Näee nu äre dags för att lämna datorn för idag.
Gokväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0