Tisdag

Ha vart en bra dag. Den började med sovmorogn till kl 10.00 tack =) sen åt vi lunch, jag lagade mer mat. Bjöd pappa och per-anders på lunch. Sen va de läggdags för Emilia. Hon sov mellan 12-13.30 så nu hoppas jag det funkar bra på dagis imorrn =) sen kom Linda och W, vi försökte gå en prom i slasket, men de va tungstyrt och blött så vi vände rätt fort. Blev lite surr i soffan istället. Sen middag och efter de for jag och Emilia till mormor&morfar, hämtade en väska och bebis overall. Nu ska jag snart packa bb väskan. Fick träffa farmor också, trevligt. Kul att träffa mamma, är ju så sällan nuförtin men det har ju sina orsaker.
Nu väntar jag med spänning på andra avenyn, lite glass eller gotta till det, vilken perfekt tisdagkväll.

imorrn, city med mig själv? handla lite bebis kläder och smycken för flera hundratals kronor till mig själv? låter roligt, men vi ser hur jag känner mig. Just nu känns de som jag vill vila hela dagen medan lill gumman är på dagis. min kropp gör ont.
hejdå!

Kommentarer
Postat av: Lina

Skönt att gå på stan själv =)



Vad blev det för dagisdagar nu då? ta en T-dag för T-dagar är cykeldagar haha.. jag minns att jag tyckte det var tråkigt att Elias bara fick vara en T-dag i veckan för han älskade verkligen cyklarna.. =P



Jag packade BB-väskan idag, lika bra att ha det gjort så slipper man fundera sen.. men det är väl massa saker jag glömt ändå antar jag!

2009-03-17 @ 22:51:25
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0