tisdag

Det är sådär vårljust ute och jag gillar det. Jag känner mig piggare då. Idag ha vi vart på mammaträff, trevligt. Men det är kallt ute, men påväg mot varmare tider så. På söndag ska man ställa fram klockan, då blir de ljusare ännu längre. Jag längtar till sommarkvällar och grillat på altanen. ohh va härligt!!
Sitter och är dunder sugen på plättar men jag har tyvärr ingent plätt panna så de få bli pannkaka istället, men sitter och är lost på hur man gör pannkaksmeten va så längsen, kollar lite olika recept och alla är olika, jag lär ju misslyckas. ska äta glass och hallon till, nej dags att börja är så hungrig. Emilia ha somna på soffan, typiskt. måste väcka henne så hon somnar ikväll.
återkommer senare, efter andra avenyn =P

Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe, AA.. Ja det är farligt, jag märkte det! :P bebis nr2.. Mm, det är en fråga utan något vettigt svar! Känns aningen veligt...

2009-03-24 @ 22:12:28
URL: http://lindahllinda.blogspot.com
Postat av: Lina

Du jag tror du måste msna lite blogglänkar, fast jag vet inte om vi läser så många samma men jag har ju inga kvar sen jag bytte datorn! drygt!

2009-03-24 @ 23:03:32
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0