God morgon

Sitter och äter havregrynsgröt och mackor. Är faktiskt uppe, påklädd och har även lyxat med mascara woow. Lämnade Emilia på dagis kl 9, snart alldeles snart ska jag hoppa in i bilen och fara till vännäs för att besöka bm, är som trevligt. Det regnar typ ute, eller halglar... kanske mest troligt något mitt emellan. Vår vår vår =)
Hittade en bra skiva igår, så nu kan jag poppa hela vägen. Det står party MJ på den, så de är din madde =P M's bilar har inehållit mer en en som det står madde på =P

happ, få önska er en bra dag!
later.  



Kommentarer
Postat av: Madde

Haha näe är skivorna kvar? :D

Jag trodde dom va repade och slängda för längesen. :P

2009-03-16 @ 11:51:39
URL: http://fjuff.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0