Bra dag!!

Det är tisdag och denna dag är bra på alla sätt och vis. Jag känner mig tillfreds med mig själv idag. Jag har hunnit så mycket. Hunnit baka kärleksmums, städat sovrummet, bytt sängkläder, städa toaletten, tvättat, diskat, ätit god frukost i lugn och ro. Har även hunnit köra fast med bilen till min kära sambos lycka, not. Men va tusan, man ska kunna satsa över en (liten i mina ögon) plogkant och komma över =P tydligen inte, så de va ba fram me spaden och inte hjälpte det, utan fick ta hjälp av en annan bils krafter. Helt sjukt va snön kan ställa till det, nu får de allt sluta va vinter. Jag är spätt less på denna piss vinter. Skotta, skotta skotta, jag vill att de ska va varmt så man kan va ute utan att frysa.

Farmor ringde och bjöd på semlor idag till min lycka =D men blir inte att fara dit förren efter middagen som idag blir chile con carne, jag har längtat =) Thomas är på besök, han är bra. Det är bra. Jag fick godkänt för mina mumsar jag bakat.
Emilia gumman sover och Mikael är här och han ligger också och vilar, Emilia kommer bli glad då hon upptäcker att han är här =)

Ikväll är de äntligen dags för Andra Avenyn, ha vänta en hel vecka!! =) såg City Akuten igår, såå bra jag måste börja följa de igen, va längesen.. då va jag smyg kär i Dr. Kovac

som i verkligheten heter Goran Visnjics

och nog kan jag vil öga på han.. är han med fortfarande förresten?

Nu ska jag lämna datorn. Adios!!


Kommentarer
Postat av: Svägerska!

djefla skit!.. jag får inte in svt1 på våran boxer..:( men tur man har datorn så d går att se via tvn ändå! :P hehe! Dåligt att dom inte visar en halvtimme varje sön, mån och tis..som förut utan man måste vänta i en vecka..:( Krams

2009-03-03 @ 21:57:02
URL: http://lilgryn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0