Torsdag

God morgon!
Sov till kl 08.20 typ, även Emilia.. vi va nog rätt trötta efter gårkvällen. Lämnade på dagis kl 09.00 och nu sitter jag och äter lite frukost. I Almanackan står det city idag, men jag vet inte.. jag vet inte om jag ska palla dra iväg. Skulle som va roligt samtidigt. Bara gå själv och handla för mina presentkort jag har. Träffa Antonia och så.. kanske jag ska fara ändå. åhh va svårt, eller lägga mig och vila igen. Vilket dilemma.

Drömde att jag for till thailand i natt, höggravid och allt och när jag kommer ner har jag inte packat med mig någonting och kommer på att jag inte kommer hinna hem innan det är dags. Det är även en flygtur på typ 12 timmar så de kanske skulle bli att föda på 10 000 meters höjd. ja de va panik kan jag lova. Dessutom hade jag farit utan M och Emilia. Hel knasigt. Va en jobbig dröm.

Fick ett jättefint mess igår som löd:
En vän är alltid en vän. Även om livet för oss vidare i olika riktiningar, så kommer alltid minnena att finnas kvar. Jag tycker det är viktigt att vi tänker tillbaka ibland på det som varit så vi inte glömmer vänskapen och alla fina stunder. Det är ändå det som format oss till de vi är idag. Jag skickar detta till er gamla vänner som jag har i min telefonbok, gör det ni också. er glömmer jag aldrig.
kram
de va fint =)

näee nu ska ja lämna datorn.
adios!!

Kommentarer
Postat av: Evvan

Japp, flyttar till Bholm i början av juni och blir väl kvar där till i augusti någon gång. Blir som att gå tillbaka i tiden 2 år ungefär, men det blir nog bra :)

2009-03-12 @ 10:36:13
URL: http://evesve.blogg.se/
Postat av: Lina

Shit vilken dröm! Hoppas du hinner föda på BB!

2009-03-12 @ 10:57:44
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0