monday night

Ja så var klockan 22 och jag hade ju planerat att ligga i sängen nu. Men jag fastnade framför spårlöst och va tvungen att grina en skvätt. Har även hunnit surra ett tag med Antonia i tele, blev bjuden på dop på lördag :D ska bli roligt!! Sen ha jag bakat tigerkaka och chokladbollar jag ska ha med mig imorrn, mumsigt. Mamma ha även hjälpt mig sätta om de blommor som var kvar. Är så härligt då hon kommer och hjälper mig ibland, allt går så snabbt och lätt då =) själv ä man ju segheten själv.
Nu är det dags för magbild, det känns i hela kroppen att det inte är långt kvar nu.. ibland tror jag att bebis är på väg ut, det trycker och gör så ont. Känns så mycket mer denna gång än då Emilia bodde i min mage.  Men än är det nog några veckor kvar hoppas jag =)

v. 35
har klippt bort ansiktet för jag såg så fruktansvärt sliten ut. haha

Nu ska jag lägga mig och se sex and the city och kanske mumsa lite fika =P
först en bild på mitt allt:

älskling <3

Imorrn blir det mammaträff, trevligt värre.
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0