all the times that i cried

Jahapp.. jag har inte lyft ett finger idag. Vart inge city ändå vilket jag egentligen ångrar. Ha vare sådär halv skönt samtidigt som jag hunnit få damp ett x antal ggr. Låg i soffan resten av dagen jag inte låg i sängen. same same but different. Drog hem till mamma och pappa för att få mat och se andra väggar ett tag =P slockna till och med på deras soffa, jo jag är rätt sliten verkar de som.
Har vart på skithumör också, dels pga alla jävla skit räkningar som verkar vilja bombardera brevlådan. Jag är även sur för något annat också men de tänker jag inte skriva här. Är så less, less, less, less!!! Längtar till måndag för då ska jag till bm, måste fråga henne om en sak jag misstänker. Hade ju hoppats Lina skull va på msn så ja kan fråga hon.. få messa istället. Ja de här är ju jäkligt intressant för er att läsa, mina funderationer, jo men visst. Jag är visst lite anti idag.
Kanske ska ägna mig åt bland de bästa jag vet för tillfället- äta!!

Längtar efter brosan också, träffa han max 1 gång i månaden. Du kan väl komma hem nångång! Äh du läs int lix min blogg =P Undra om man ska göra lite fika och sen sussa. Imorrn äre fredag och jag vet inte riktigt vad som händer.. kanske city? eller inte haha
ähhhh hejdå de bli inge bättre än såhär just nu.

Kommentarer
Postat av: Evvan

Då får du se till att trycka ut den lilla knådden innan dess då så vi får kika på hon/han :)

2009-03-13 @ 10:17:30
URL: http://evesve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0