don't you sometimes, wish your heart was a heart of stone?

Måndag, den började dåligt men jag tror på ett bättre slut istället. Lämnade Emilia på dagis på förmiddagen, for sen hem och åt lite lunch med mig själv. Sen for jag till vännäs för att träffa BM. Gick ju som vanligt fint, bebisen har nu vänt på sig och ligger med huvudet neråt. Hjärtat slog med 144-148 slag i minuten. Sf-måttet var nu på 32 och min vikt ligger stadigt på 70 kg, som för 2 veckor sen.
Hann även med storhandling på Ica kvantum, jag fick mig sisådär 5-6 kassar fulla med mat för en 1000 lapp drygt. Känner mig nöjd, nu har vi iaf mat i 2 veckor? max kanske. Har börjat planera lite bättre för rik är jag inte. Skulle ju klippa mig och färga håret denna månad men det går inte. Typiskt! Eller kanske, får se hur de ser ut.. man kanske kan unna sig. Jag gillar de där med att unna mig =P

Just det, har även köpt färg idag så på torsdag kväll blir det att måla hallen =) kommer nog bli fin fint.
Kom även tradera paket idag, roligt roligt. Nu ska jag greja lite här hemma innan bad och musse.

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad blir det för färg i hallen?

2009-03-02 @ 22:03:26
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0