Helloo friday, hello helg

Soooo tired!! Ha vart en lång dag. Klockan ringde klockan 7, upp och lämna Emilia på dagis kl 8. Sen gröt frukost och sen kom mamma förbi och vi fixa de sista i hallen =) vart så bra. Sen drog vi in till city. Hon skulle besikta bilen och jag på rusta och k-rauta. Vi åt även mat på McDonald's mmmuums. Köpte nya mattor och en hylla som jag nu har i tvättstugan, nice värre.
Jag har någon bild men jag vet inte om de syns så bra, har en kass kamera men iaf här en före bild:


och efter...

har inte hunnit sätta upp något på väggarna så de är lite emty


och på mina fina gardiner =P



Emilia hjälper till att skruva ihop hylla =)

sötnosar

är ju egentligen dags för magbild, är ju v. 35 nu men tyvärr ha jag ingen. Får bli en annan dag.
Fick middag hos grannen, gött sen for jag och Emilia och hälsa på Antonia & Kevin, söt kevin ha blive så stor =)
Nu sitter jag och msnar lite och känner lugnet, ska krypa ner i sängen och se film eller ännu bättre somna direkt =P
Imorrn blire prom =D

Måste verkligen tacka min kära föräldrar som alltid finns där och ställer upp. Tack mamma för all hjälp med hallen och med allt annat också, världens bästa, Love you!!



Kommentarer
Postat av: Madde

Haha ne jag vet inte om man blir förslappad men jag är rädd för det! :P Är ju typ rädd för att dö om jag skulle föda barn :P

2009-03-07 @ 10:09:09
URL: http://fjuff.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0