The day

Torsdag, jag har sovit i princip hela dagen medan Emilia vart på dagis. Jag har ont så fort jag går eller står eller gör något ansträngande. Jag är så less, och hel pepp på föda barn!! Det är bra. Mamma har bjudit oss på middag idag, lax och potatis mums. Emilia som inte sov något på dagis idag somnade vid 19 tiden utan problem. Jag har köpt godis och fanta och sitter och gottar mig. Men blev sådär tvär äckligt mätt. Ska se dokumentär på 4an kl 21.00 om monstret. Huvva vilken störd människ. Sitter och läser om glasbitar som hittats i kyckling, läskigt. Då få man va rädd för nå mer också.
Nu ska jag roa mig med att betala räkningar, hoppas min hp kommer imorrn annars blire tufft.
Dom ha äntligen hyvla vägen utanför mamma o pappa, men inte här uppe hos oss. Jag svor och va så förbannad idag så jag va nära att ringa kommun, ja ge dom en dag till sen äre dags!!
Lite pics då..

min sötnos

jag, håret vart rätt mörkt, nästan svart

v. 38 tjockis

Emilia ställer sig också i profil och vill att man ska ta kort på henne så söt =)

Imorrn äre fredag och helg, kanske man få spendera lite tid me kärleken.. ha blivit lite av de denna vecka då han jobbat every night.
Sitter och lyssnar på sommar låtar och drömmer mig till värme.
Gokväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0