i am what i am, i do what i want.. but i can't hide

Vad har jag gjort idag?
Legat i sängen, ätit, gått ne på dagis och hämtat Emilia och lagt mig på soffan igen.. jag orkar ingenting. Dessutom fick jag mig en spark i nedre delen av magen så jag har ont, ont. Var såklart inte meningen av Emilia men jag blev arg ändå. =S
Just de, va på vc också.. gick bra, blir laktulos för min sessa. Hoppas det hjälper.
Som tur är slipper jag laga mat idag, finns 2 rätter att värma men jag är inte sugen på mat. Jag är sugen på hårdmackor med skinkost, skinka och gurka på samt oboy till. Kan man leva på det, jag äter de jämt. Fåt äta lite fisk kanske.

Emilia petade då bara i maten, hon är trött.. som jag. Ikväll ska jag banne mig sova tidigt. Undra om de blir stan imorrn? Har inte hört något från mina kollegor..kanske måste ringa dit, dessutom är jag så trött, trött, trött.. men jag måste ju fixa dop present.

Egentligen är det bra att jag börjar bli less på att vara orekslös och tjock, för då blir jag ju som peppad på att föda, för egentligen är jag nervös.. jag vet vad jag ger mig in på och vilken smärta de är.  Men så värt då jag får belöningen =D en prinsessa eller prins på mitt bröst =)
Jag hoppas också att öppningskedet går fortare än förra gången.. ha värkar i hundra år är inge roligt. Näe tänk om jag kunde åka in och dom säger att nu är du öppen 8 cm, sen tar de bara en liten stund och sen får jag börja krysta. Inte va öppen 2-3 cm och ha värkar var 5e minut i ett dygn innan de händer något. Men dom säger ju att de ska gå snabbare andra gången, i really hope so. Någon med erfarenhet som vet?

Fan va jag är på dåligt humör. Är så less på att allt känns jobbigt. Är så less på att va sur, är så less på va ledsen, är så less på att klaga. Ikväll är jag solo hemma och vad skönt de känns. Jag ska ba göra saker jag vill, se lite aa på svtplay och softa fallskärm.
hejdåååå

Kommentarer
Postat av: Lina

Hoppas er bebis är mer angelägen att komma ut snabbt.. =) de säger väl att det ska gå snabbare för varje förlossning tror jag? fråga på fl så får du säkert massa svar! =)



Hoppas även att din bebis kommer lite tidigare än beräknat så du slipper känna dig less och ledsen länge till!

2009-03-11 @ 20:56:14
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0