what a day

Eftersom natten ha vare som den ha vare så kan man ju förstå att allt blir en pannkaka idag. Humöret pendlar och jag gråter för ingenting. Jag började faktiskt gråta för att en snubbe va otrevlig i telefon. Alltså hallå? jag tar inte alls åt mig, eller?
Första varvet målat och vart väl inte helt nöjd, så nu blir de en annan färg ikväll. Min kära mor har åkt till vännäs och ska även köpa hem pizza, tack för att du är så bäst!
Ikväll blire sova tidigt, imorrn äre dagis för lill gumman, kul för henne.. =) hon är snäll som en ängel här hemma, roar sig själv och är så söt.
Imorrn blire väl att fortsätta med hemmet.
måste iväg och köpa samarin, pallar inte ännu en vaken natt.

Kommentarer
Postat av: Lina

Nä jag tror inte det är hemskt att föda där, men jag vill inte ligga där efteråt, eller jag får ju snarare inte göra det.. och det vill jag! Och jag vill ha David med mig hela tiden och jag vill i lugn och ro få njuta utav första dagarna med den nya krabaten.

Men själva födandet kvittar var det sker, det är inte det som spelar roll.



Haha Loke gillar färgen på din blogg, han låtsas äta från den.. tycker nog den ser mumsig ut =)

2009-03-05 @ 17:22:57
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0