you spin my head right round

Så trött, varje steg känns jobbigt att ta. Det blir film ikväll, tro jag ska köra igång sex and the city season 1 ;)
Emilia va jätteduktig hos tandläkarn, öppna glatt munnen och lät tandhygenisten kolla läget. Fina tänder, förhoppningsvis ärver hon sin mors super tänder som aldrig haft ett enda hål, ja ä hel stolt!! =P Inge godis eller sötsaker såklart, jag höll god min och nickade instämmande. haha! Sen fick hon tandborste och glad ihågen mötte vi upp mormor. Som förövrigt fick betala min matkasse på ica, köp medgavs ej, så pinsamt. Jag sprang till och med på bankomaten för att kolla om de verkligen stämde, de gjorde de 77 kr endast.
Jag har sovit en halvtimme i em, mamma gjorde mat åt oss, tack och bock.
Emilia är nybadad och jag ska baka så jag & Emilia ha nåt och fika imorrn på träffen =)
Ska lägga ut bilder senare då min princess ha somnat.
Just de, fick en tid på vc på ons, är så less på alla som klagar på bjurs vc, jag har alltid fått tid då jag ringt dit. Men just de, jag är ju"borta gräddfil'n"  vilket bullshit! hahaha

later.

Kommentarer
Postat av: Lina

Åååh vad duktig hon var som öppnade munnen och visade tänderna!! Då måste tandläkaren blivit glad =D



När jag bodde i bjh var det inte svårt att få tid att komma in men det var omöjligt att få telefontid (eller ja, alltså en tid som de skulle ringa upp) om man inte ringde innan kl 9 på morgonen typ. Men sen är det väl inte så konstigt om många får vänta länge på doktortider när det är doktorbrist där, barnen går säkert i första hand =)



Vad har hon för fel på magen förresten?

2009-03-09 @ 20:45:59
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0