Efter regn kommer ren luft

Tilde sov 7 timmar i sträck inatt 00-07 jag har en nöjd bebis =) och jag blev såklart nöjd eftersom jag ha vart så trött på senaste. Barnen kände nog på sig att mamma måste få lite längre sömn ;) Vi gick promenad på morgonen sen for vi till mamma och hälsa på. Dop dag för lilla Tilde är nu bestämt så jag har gjort inbjudningar och skrivit adresserna på kuverten, till och med lämna ut dom som bo i bjur city =P fick både lunch, fika och middag hos mamma och pappa, vilken lyx alltså.
Sen har jag även gått en promenad ikväll, jag känner mig duktig. Det doftar ljuvligt ute nu efter regnet, häggen står i blom och jag skulle vilja ha ett hägg träd på min gård.

Har fått rensa tankarna och stressat ner under promenaden så nu mår jag som en prinsessa, hade smått damp innan haha. Nu ska jag hoppa i säng (snart iaf) imorrn ska vi hälsa på Sandra, det ska bli trevligt =D

puss min blomma

Kommentarer
Postat av: Lina

Yeah en partypic! Tilde måste lära Tyr det här med sömn =)

2009-05-26 @ 22:13:05
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0