ella elle la

Jag fick en flashback från förra sommarn, förra sommarn va som kul. åh jag saknar Rödklövern. Vi hade så roligt!!
Mamma och pappa kom förbi och hälsa på ikväll, hade med sig utemöblerna vi skulle få.
Nu sover mina tjejer och jag är solo. Jag poppar musik och har det bra. Ska nog lägga mig snart, kan tänkas att Emilia vaknar kl 5 även imorrn bitti, i hope not. För imorrn är jag själv vilket betyder att jag måste kliva upp när tjejerna tycker det är morgon. Hoppas på fint väder så jag kan gå morgon prommis. smhi sa regn jag hoppas dom ha fel.

Idag ha vart en trevlig dag, jag lina linda och malin ha haft litet knytkalas i solen, grillad kyckling, vitlöks baguetter, sallad, pizza och tortilla paj, mums. Jag har även fått färg =D och massa motion, ha gått uppför backen ett x-antal ggr idag. Kanon!! Jag ska bli smal tralalalaaaa!! =P

Ha även vart på bvc idag, 6 v läkarbesök. Allt va bra och Tilde väger nu 3960 g och är 54 cm. Näe nu äre dags att lämna datorn, imorrn blire tårtbak och bullbak? jag är en sådan gottegris, illa! kilona kommer nog stanna ett tag om jag fortsätter i denna takt.

lite bilder från förra picknicken:

Diana, Tindra, Tim & Niki

Malin


Linda


Lina

barnen gungar

Elias & Emilia


trött och glad säger jag over and out!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad duktig du är som bakar bullar! Hoppas Emilia inte vaknade så tidigt idag.

2009-05-21 @ 09:15:38
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0