En bra dag

Fick besök av Elin & Jonny, vi fika och skratta.. va mycket trevligt =)

haha rolig bild på pappa, elin & jonny..!

Sen blev det fullt upp att förebereda middagen, va jätte trevligt och fick jätte fina presenter, tack =) roligt att få kläder måste jag säga för det va minsann länge sen jag köpte något åt mig själv. Jag är så glad att jag har så fina vänner.
Nu har Tilde just somnat och dags för min lilla data stund. Jag borde sova egentligen men.. känns så tomt i sängen. Har nu prövat på hur det är att vara ensamstående mamma i några dagar, och ni som är det på heltid gör det verkligen bra. Nu längtar jag efter min karl. Jag vill kramas. Har nästan ont i magen av all mat och fika. Men ändå sitter jag här och funderar på ta en bulle till. Antonia sa något bra, hon sa att man behöver faktiskt inte bry sig om vikten (hon tycker jag pratar mycket om den i bloggen) efter man fött barn, och egentligen.. så sant. Men nu är sommarn här och jag skulle vilja vara fin i tajta kläder.. men vad spelar det för roll egentligen? ingen.
Nu blire några bilder från dagarna:

jag öppnar paket

Emilia fick också paket

det var ett munspel =)

tårtan

Sara & Tilde

Tässan & Sara

Malin

Antonia & Kevin

Emilia

nu har jag ätit en bulle och unnat mig en onico. Dags för lite bloggläsning och sen sängen. Imorrn hördes de skull bli fitn väder, då ska jag bli brun.
gonatt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Kul att se Elin och Jonny =) och roligt med kläder =D



2009-05-24 @ 11:26:51
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Sulan

Grattis på födelsedagen i efterskott ! Hoppas allt är bra :) Kram

2009-05-24 @ 14:57:01
Postat av: Evvan

Grattis i efterskott! Hoppas du hade en super bra dag, och tänk inte på vad du äter, du är se fin ändå! :) Kramar

2009-05-24 @ 15:10:35
URL: http://evesve.blogg.se/
Postat av: Elin

MEN EMMA!!! Kunde du inte hitta en bättre bild??!! Haha..ja där fick man ju se alla dubbelhakor haha :) Det var kul att ses, nu får ni ta o pallra er hit o hälsa på!



Kram

2009-05-24 @ 21:26:58
Postat av: Madde

Nae gamla work kläder :P

2009-05-24 @ 21:46:09
URL: http://fjuff.blogg.se/
Postat av: Lina

Vad är onico?

2009-05-24 @ 22:41:33
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0