För hela året har jag väntat på..

Gokväll!! Vi ha haft altan kväll ikväll, lite götta, lite ölkorv, lite grilla pinnbröd. Mys. Ingen öl för mig med det kändes som en alkoholfri hade suttit fint ikväll. Kanske får inhandla imorrn i sommarvärmen som lovas komma, då ska jag gå i shorts för första gången och kanske pula in brösten i min bikini som är i största storlek men ändå för liten. Sola vit magen och äta glass. Det låter härligt och jag hoppas det blir det.
Nu sover båda barnen, Tilde ha haft värsta sovar dagen/kvällen.. kanske blir hon vaken någon fler gång än vanligt i natt- Jag känner mig inte trött.. yey!
Jag älskar sommar, jag vill aldrig det ska bli vinter igen. Får ångest av att tänka på mörka årstider och kyla så därför ger jag fan i det ett tag, för nu kommer juni, juli, augusti vindarna är varmare då och allting verkar mycket lättare då..

Antonia & Jag i Åsele sommaren 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0