Happy birthday!

Är snart förbi, 6 minuter i skrivandets stund. Då va man alltså 22 år och ännu klokare än förra året. Har hänt en massa detta år som gått. Ha vart ett väldigt bra år. Farmor tycker jag är ung, Lina skrev grattis gamling.. jag tror jag känner mig mitt emellan =P Känner att jag har lite att jobba på innan jag kan känna mig helt vuxen, jag är fortfarande alltför blyg och inte så framåt som jag skulle vilja vara. Men jag jobbar på det.

Dagen då?
Mulet var det då jag vaknade men Erik fick mig att hoppas då solen tydligen hade strålat över västanfjället, och mycket riktigt, några minuter senare bröt den fram och jag fick sol på min dag, vart happy! Åt lunch och traskade ner på byn för att inhandla lite grejs till middagen. Vart helt slut efter att ha besökt både ICA och Konsum med syskonvagnen, för det första är det så trångt så jag inte kommer fram typ, kommer nästan inte ens in i affärn. När jag äntligen kom in fick jag gå i snigel fart för jag kunde ju inte direkt köra förbi någon, väl ute drog jag en lättnads suck och traska uppför backen. Sola lite, sen på em kom mamma, pappa & farmor upp, vi åt go middag och sen kom Pia, Bosse, Kenneth, Sigrid, Erika, Måke, Mikael & Jonna, fika tårta och öppna paket. Vart ju en toppen födelsedag. Jag fick en filmkamera av mina kära föräldrar så nu kan jag filma mina små prinsessor och deras framsteg =D

Nu är jag väldigt trött, har diskat undan och plockat bort och Tilde har nyss somnat, Emilia va vaken rätt länge (för länge egentligen) men det är ju kalas. Så ev blir det en liten sovmorgon imorgon. Inte för jag har tid med det egentligen.. Min kusin Elin och hennes Jonny ska hälsa på och sedan ska jag ha middag för mina vänner sedan barnsben/skoltid. Ska bli så roligt att träffas och prata dåtid, nutid och framtid. Jag riktigt längtar. Tråkigt att du inte kan komma Sandra! Får ses snart ändå =)

Näee nu äre sängen om jag ska orka med morgondagen.
Tack för alla grattis sms!
LOVE

Kommentarer
Postat av: Emma

Men grattis! :) nog för att det blev lite i efterskott..

2009-05-24 @ 17:13:29
URL: http://emmaochjepson.blogg.se/
Postat av: S

Tusen tack. Oj vad längesen vi pratade. Misstänker att du fått ett till barn kanske? :)



Kram på dig fina människa.

2009-06-07 @ 18:53:30
URL: http://www.mammasandra.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0