hej tisdag

Idag är det en trött tisdag. Tilde verkar ha haft för sig samma sak som Tyr inatt, alltså att vakna typ 1 gång i timmen. Jag var såå trött imorse men tvingade upp mig för att platta hår och sminka mig. Hoppas bilden vart bra, jag minns inte längre hur den ser ut =P
vi for direkt hem efter fotograferingen i brist på ekonomi. Har sedan legat på soffan och sovit medans barnen sov. Det behövde jag. Har städat garderoben och prövat kläder.. känner mig så fet!! få inte på mig något typ.. de tar väl sin tid.
happ imorrn kanske man skulle ta sig an rabatterna ute.

just det, va ju säsongsavslutning på AA förra veckan, hur ska jag klara mig hela sommarn utan AA??!! hehehe!!

later.. nu äre bed time, skrikigaste stunden på dagen.
gokväll!

Kommentarer
Postat av: Svägerskan!

Låg och väntade på att AA skulle börja men det kom bara skit på tvn. Sur vart ja! :P haha!

så nu är det bara o vänta..!

2009-05-05 @ 22:22:05
URL: http://lilgryn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0