helloo

Det är hur många som helst som läser min blogg, har typ ökat med 50 % kul är ju det =)
Idag fick jag sova till kl 09, tack och bock jag behövde verkligen det. Var så yr igårkväll på tw partyt.
Idag ha vi vart på bvc och vägt Tilde, hon väger nu 3650 g och är 52 cm lång. Växer på bra min lilla tös. Sen gick vi förbi mormor en sväng och fick oss lunch, sen hem och plantera blommor i rabatterna. Fint=)
nu väntar jag på love som är på väg hem. Blir grillat ikväll =) mums. Sen är det även hockey semi-final sverige - canada. Måste besöka någon med kanal 6 kl 20.00 ikväll tror jag bestätm ;) är så irri att vi inte ha 6an ha typ alla kanaler utom den, bad.
Emilia och Tilde har ju fått en kusin också, i onsdags.. Grattis Erika =D

trevlig fredag kväll!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Tycker det är lite läskigt också med alla besökare eftersom man inte har någon aning om vilka alla är =P

2009-05-08 @ 20:19:59
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0