i wanna be pretty

Idag har det vart en mulen dag, passade ypperligt för jag va väldigt tröttis imorse. Låg i sängen till kl 11 =) även fast jag inte direkt sov djupt så var det skönt. Sen passa jag på att städa, är inte riktigt klar med det, tog en paus för att fara ut och handla och greja, sen vart det middag och bak så nu ska jag torka golven och sen känner jag mig rätt färdig med städ för denna veckan.
Emilia gick och la sig frivilligt i sin säng ikväll, kors i taket. Nog för att hon kommit upp några ggr med det är magen som krånglar. Hon är så duktig min stora tjej. Min lilla tös ligger också och sover nu. Hoppas hon vaknar en stund så hon inte bestämmer sig för att va vaken i natt istället. Känns som att det skulle va skönt att sova, för det verkar inte bättre än att jag blir gräsänka resten av veckan.

Just det, i söndags ringde farmor och sa att jag va tvungen att se reprisen av eurovision song contest, för hon som sjöng bidrag nummer 11 - azerbadjan skulle tydligen vara så lik mig. Vart såklart nyfiken och var tvungen att kolla.. här är hon Aysel:




Tack farmor, det var snällt!! <3 men jag är inte i närheten lik denna vackra kvinna. haha!
Låten va bland det bättre. jag gillar arash! ;)

nu vaknar Tilde, got to go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0