Knäckt

Så känner jag mig! Vart en tidig morgon igår och jag steg upp och ut för att gå till lekparken, trodde det skulle va varmt men ack vad jag bedrog mig. Va i lekparken fram till lunch sen fick Emilia sova. Jag såg film, åt sen middag och ut igen, va i lekparken och sen gick vi lång prom jag och barnen, sen bad och sänggående. Emilia ville absolut inte sova och sprang upp mer än hon brukar göra, men magen krånglade som vanligt. Tillslut la jag mig brevid Emilia och hon somnade direkt. Kanske var det det som behövdes. Vart då vääldigt sent.
Imorse väcktes jag av Emilia som slet av mig täcket och sa mamma kliv upp, välling. Ögonen bara föll igen, känns som det har varit några hektiska dagar nu, inte konstigt man är tröttis.
Har lämnat Emilia på dagis för en stund sedan och Tilde sover än. Kanske ska jag lägga mig och vil öga ett tag men när man väl klivit upp är man ju som vaken.
idag blir det prom sen har jag inte mycket mer på göra listan.


Tilde


Bus Emilia

älskade ungar!

Kommentarer
Postat av: tessalisa

Tack så jätte mycket! :D

2009-05-25 @ 13:54:37
URL: http://teazy.blogg.se/
Postat av: malin

sötungar:)

2009-05-25 @ 19:18:44
Postat av: jessica

Så söta töser du har :)

2009-05-26 @ 08:33:23
URL: http://jessicahallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0