Lalalala

Idag är det söndag och soft dag, ha vart rätt fint väder men blåste ute så vi va ba ute en stund. Antonia, Patricia och Kevin kom förbi och förgyllde min dag =) Sen for vi på ica hela familjen och middag blev pizza, inte från mannes utan ica då, känns inte lika onyttigt men förmodligen är det det =P
Ikväll har jag städat lite och sen blir det film och nå gött. Ha köpt päronhalvor, glass och choklad.
Imorrn är det måndag och ny vecka efter lång helgen, inte mig emot.. men det känns säkert drygt för dem som ha vart ledig och ska back to work så att säga.
Emilia ska på dagis och jag ska dra igång med promenader i rask takt.
trevlig söndagkväll!

Kommentarer
Postat av: Lina

Lite nyttigare är det nog för man äter oftast inte lika mycket när man köper färdiga som när man köper från pizzerior =)

Haha ja visst är det väl skönt att inte behöva bry sig om ledigheter.. =D

2009-05-03 @ 22:50:36
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0