Morsdag

Ikväll blire ett kort inlägg, ha vart ute på baksidan hela dagen. Jag och Emilia ha haft hel mysigt med pizza lunch, bad och lek. Tilde ha mest sovit sen ha vi grattat Jasmine och fått god mat. Emilia hade en morsdagspresent som hon gjort på dagis jag blev jätteglad, till och med rörd. Jag är så fruktansvärt trött, ensam är jag också, ännu en natt solo. Men ikväll ha allt gått som en dans, Emilia somna i vagnen på väg hem från kalaset så det var bara att bära över henne. Ingen ta på krafterna läggning ikväll. Igår gick hon och la sig utan protest och gick inte upp en enda gång, duktiga tjejen. Ska lägga mig och se en film jag länge viljat se men har som aldrig blivit av. kommer nog somna, några bullar ska jag trycka i mig innan också. Imorrn äre måndag och ny vecka och värmen hördes skulle lämna oss, typiskt. Emilia ska på dagis och jag har ingen bil så imorrn blire morgon prommis vort jag vill eller int.

Fin bild på Tilde men inte en så fager red face emma =P

min mor, världens bästa!! =D

Jag glömde ju ta kort på de söta födelsedagsbarnet, jag hade fullt upp att hålla koll på en vild Emilia och se till så Tilde va nöjd och däremellan äta mat och tårta =P men jag lånar en bild från hennes apa.

happy birthday beautiful!

Kommentarer
Postat av: Linda

uppdatera ;)

2009-06-02 @ 09:34:42
URL: http://lindahllinda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0