Nu grönskar det

Idag ha jag vart rätt effektiv för en gångs skull =P städat på morgonen, gått promenad, hälsat på Linda och fika go kladdkaka och sett deras fina hus =) sen hämtat Emilia på dagis, vart i lekparken, lagat middag och nu ska jag ut på en prommis till. Jag känner mig duktig. Sen bjuds det på tårta och glass med noisette topping i grannkåken. yummy!
Imorrn blire att fara och hälsa på Lina m fam i gräsmyr. Emilia vart överlycklig då jag ska att hon skulle få leka med Elias och Loke =D
känner mig glad idag!
skriv kanske sen nu ska jag och Tilde ut. Emilia åker åkgräsklippare, hon tycker det är väldigt skojjigt.
byee !

Kommentarer
Postat av: Lina

Du är duktig! Och vilken lång kvällspromenad det blev =)



Ååh hur gott lät inte det då!!

2009-05-28 @ 22:37:54
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack =)

2009-05-29 @ 00:50:18
URL: http://ab0o.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0