Sol ute, sol inne, sol i sinne!

Det är såå härligt väder idag. Jag låg ändå länge i sängen för de senaste 2 dygnen ha jag inte fått mycket sömn. Natten mot lördag hade Tilde magknip och grät större delen av kvällen och somnade kring 1-2 väckarn ringde 05.30 på lördagmorgon. 7 åkte vi på IKEA och var där hela långa dagen och igårkväll va Tilde vaken till 1.30 så jag va rätt mör imorse kl 7 då Emilia stod vid min sängkant. Som tur va ville hon somna om med mig ett tag =)
Köpte en säng till Emilia samt massa små grejs. Hade en jätte trevlig dag =) Så igår sov hon i sängen för första gången. Hon sprang upp några ggr innan hon väl somna men sov sedan gott hela natten, blir spännande att se hur det går ikväll =)

Idag har Robin & Sofia hälsat på, har mest suttit i solen och haft det bra. Nu vilar mina sessor.. ska greja lite här inne och sen blir det middag, inte så lyxig söndagsmiddag men de funkar. åh jag blir så glad när solen skiner.

Här får ni bild på ny sängen:

köpte sänghimmel också, vart himla mys.

trevlig söndagkväll!

Kommentarer
Postat av: Lina

Så sött! Där sussar hon nog gott =)

2009-05-17 @ 17:35:45
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0