Trött..

.. är bara förnamnet. Tilde va vaken länge i natt och det tar på krafterna, jag somnade sittandes i sängen. Men nu sover hon och jag ska göra desamma. Dagen ha vart solig och fin, har spenderat den med fina vänner, jag stekte vit kroppen och är nu lite röd-färgad, väry säxy! men man är ju som tokig, vill så gärna få lite färg under de få soltimmar som ges.
Har promenerat idag också, yeey.. 65 kilo står vågen på nu, minus 7 to go! sista juni ska dom va borta, wish me luck för jag lär behöva det haha.

näe ni måste jag sova, imorrn måste jag planera veckan, baka och greja med diverse.. är nämligen någon som fyller 22 år i dagarna.

Kommentarer
Postat av: Lina

Good luck! =)

Snart är du gamling =P

2009-05-19 @ 17:22:25
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0