forever young

Brorsan konsert igår va hur bra som helst, jag är så stolt över min bror och ännu stoltare blir man ju då hans lärare kommer fram och säger att han är typ den bästa gittaristen någonsin på skolan =D sen frågade han om jag också spelade men tyvärr har jag inte fått samma talang som min broder vad det gäller musik =P Hans tjej Evelina är hur bra som helst på sjunga, så dom sjöng en låt tillsammans cher & meat loaf - dead ringer for love =)
Jag önskar att jag hade en filmkamera så jag hade kunnat visa er.
Vart inte så många kort eftersom Tilde vakna och ville äta och vaggas, så jag var mest i bakgrunden men såg och hörde allt ändå- Va verkligen en trevlig kväll, jag & Tilde, mamma o pappa och farmor for iväg =)

mörk och dålig bild, men de är iaf brushaan.




Idag ha vart en bra dag, vi har haft trägårdsdag och klippt gräset, krattat och grejat. Sen har jag ätit årets första mjukglass fick den nästan gratis för janne va ovan maskin ;P
till middag vart det kroppkakor och stekt fläske, gött. Har gjort lite dipp och skurit upp morötter och gurka så jag ska softa i soffan framför en film ikväll hade jag tänkt.

Emilia åker gräsklippar traktor med pappa


Jag känner mig så tillfreds med livet idag, jag vart lite känslosam när jag stod och kratta idag, jag saknar mormor & morfar. Tiden går så fort. Man måste verkligen ta tillvara på tiden. Så jag bestämde mig mitt i krattningen för att jag ska bli en gladare människa, en bättre människa, en positivare människa samt leva mer i nuet.


Love E

Kommentarer
Postat av: Linda

Duktig ni är med gården :) Kommer bli så fint! Jag har inte heller några större musikaliska talanger så det känns skönt att inte vara ensam :P

2009-05-14 @ 08:59:10
URL: http://lindahllinda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0