jag har solsken hos mig

Gokväll!! Jag fick sovmorgon imorse, kring 9 vaknade Emilia och kom i vanlig ordning och väckte mig och ville ha välling, sötnosen min. Blev förvånad över att klockan va så mycket men kände mig inte utvilad ändå, men det gör man nog aldrig riktigt i amningstider. Men det var otroligt skönt att få några timmars sammanhängande sömn. Så idag har jag bakat tårtbotten och städat, vart ute en sväng och sen for vi hem till mamma & pappa som bjöd på plättar med grädde och sylt, där bakade vi även bullar så nu ha jag lite att bjuda på om någon kommer och hälsar på. Efter middagen for vi hem och jag har fyllt tårtan som nu står och väntar på att bli uppäten.
Nu äre ba å piss å gå å lägg sä, imorrn har jag inga som helst måsten på min planering, möjligtvis handla men det är det enda. imorrn ska jag softa fett, om någon dag så passar det ypperligt imorrn. Min dag!

nu some pics:

Glad Tilde =)


Glad Emilia badar =)



fikar på altanen

Emilia och hennes kompisar

sötnos hjälper till med bulldegen


äta deg är gott

nu känner jag minsann att man ha vart igång en hel dag. kommer sova gött i natt. Hoppas på sol imorrn så vi kan vara ute och leka. Mina fina trollungar vad jag älskar er.
gonatt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha ja typ tre år gammal kanske, men du var ju så söt på bilden! Japp det är från Grönalund, tror det är Marcus som är fotograf, från den tiden du alltid slocknade på soffan när ni kom förbi =P

2009-05-22 @ 16:02:59
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Sara

Du har så fina barn!

2009-05-22 @ 18:31:35
URL: http://saraps.blogg.se/
Postat av: malin

Grattis grattis! :)

2009-05-22 @ 20:40:28
URL: http://malinnas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0