monday night

Jag känner att jag är dålig på uppdatera. Tycker dom flesta är dålig på uppdatera nuförtin, men det är ju inte riktigt datorns årstid om man säger så. Vi försöker va ute så mycket som möjligt, men det blås ju så jävulst. Värme tack!
Jag är solokvist hemma, Emilia sover och Tilde är nöjd i babygymmet. Idag ha vi vart på kalas hos Nicole som fyller 1 år. Va massa mammor och barn där, skulle ha tagit massa kort om inte kameran befinner sig i ett annat land för tillfället. Möjligtvis snart i Sverige igen. Nåväl. Fick träffa min Tässan som jag inte träffa på jätte länge, va skojjsigt.

Imorrn blire ev. lse, brorsan ha någon konsert. skulle va roligt att se.. !! Min lilla bror som nu ha blive stor, (vass på rimma) =P tar studenten gör han i år. Själv stod jag inte på nå lastbilsflak å skrek fy fan vad jag är bra. Jag satt hemma med en 3,5 månaders bebis, vilket var 1000 ggr bättre men jag skulle ändå vilja uppleva känslan, minns ju aldrig mer 9B känslan, man trodde man va stor och fick flytta hemifrån (som sedan visade sig inte vara någon större hit) men man ville ju inte bo i bjur. där hände ju inget hallåå. hahaha!
Men jag har ändå gått ut gymnasiet med fullständigt betyg, men utan vit mössa och fylla =P

Blir snart en ikea resa för mig, har hittat massa grejer jag vill köpa.. tur man är rik, host host. Ögonshoppa kan man ju. Men ska iaf inhanda lite grejer till mina prinsessor.
Skulle vilja bju på lite pics, men som ovan nämt, no camera. På tal om kamera så vill jag ha en ny.. just de, skulle kunna önska mig i födelsedags present, för jag fyller ju nämligen år denna månad. Trevligt med födelsedag.
Nu äre svammel känn jag, har en tvätt som väntar på att bli upphängd, känns drygt men vad göra.


sen äre bed time.
gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0